Klopoty z notepadem

Autor: Blokers (jerry68_at_polbox.com.pl)
Data: Tue 29 Feb 2000 - 05:45:45 MET

Witam Wszystkich!
Jestem tutaj pierwszy. Zmusiły mnie do tego problemy z notesem w W98.
Wszystko było w porządku do czasu kiedy zainstalowałem sobie Delphi 4 .
Zrobilem to może trochę na wyrost ale chce spróbować swoich sił.
Otóż tekst w notesie który widać nowo otwartym oknie jest w porządku, cyrk
zaczyna się gdy zaczynam przewijać zawartość okna. Teks staje się coraz
bardziej zamazany aż wreszcie staje się nie do odczytania. Co to może być?
Dodam że po odinstalowaniu Delphi nic się nie zmieniło.