Re: !!pROSZE o pOMOC!!

Autor: Roger (roger_at_thunder.t4.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 28 Feb 2000 - 20:23:11 MET

"Sylvie" <sylvie_at_netservice.com.pl> wrote in message news as follows:
> Uprzejmie prosze o pomoc:
>
> jak nagrac dzwiek z magnetofonu w wiezy stereo na komputerze ze
standartowa
> katra SB16 - jaki potrzebuje program i jakie kableki?

Kabelek - z jednej strony musi pasowac do wyjscia z twojej wiezy
(najprawdopodbniej chinche) z drugiej musi miec malego jacka - ten koniec
wetknij w gniazdo line in na karcie.
Programik moze byc jaki chcesz od stanadardowego windowsowego
rejestratora dzwieku, az po jakies sharewarowe Gold Wave, czy CoolEdit 2000,
albo
cos profesjonalnego - co, nie mam pojecia ?
Jakis soft masz tez na pewno dolaczony do karty muz.
Upewnij sie tylko czy we wlasciwosciach glosniczka masz ustawione Line In
i czy nie jest wyciszone.

Roger