Word 2000 - zagadka, czy problem?

Autor: Krzysiek (jozwik_at_hortus.ar.lublin.pl)
Data: Mon 28 Feb 2000 - 11:52:18 MET

Zwracam się z prośbą do wszystkich guru od Worda. Pomimo kilku lat pracy z
tym programem teraz wysiadłem. Po zainstalowaniu Worda 2000 mam problem z
właściwym podziałem wyrazów na sylaby (czego nie miałem w poprzedniej
wersji - 97).
Czy zechcielibyście wyjaśnić mi dlaczego wersja Worda z Office 2000 inaczej
rozmieszcza wyrazy w akapicie podczas pisania (w widoku układu strony), a
inaczej na podglądzie wydruku. Dlaczego nowy Word nie potrafi dzielić
wyrazów na sylaby podczas pisania (oczywiście przy włączonej opcji podziału,
zadeklarowanej strefie przenoszenia, itp.). Jeśli ten podział w pewnym
wyrazie wymuszam poprzez "Ctrl minus" to oczywiście dzieli, ale DODATKOWO,
dopiero teraz, zaczyna dzielić i inne wyrazy w liniach powyżej tego samego
akapitu.
Precyzując to inaczej: mam tekst napisany pod Wordem 97 (choć dla tekstów
pisanych od początku pod wersją 2000 jest tak samo). Po wczytaniu i
zapisaniu go w Wordzie 2000 (ze zgodnością w tym formacie) na ekranie w
trybie edycji tekst nie jest prawidłowo dzielony na sylaby. Po wywołaniu
podglądu wydruku i powrocie do edycji podział często jest w porządku... Ale
dopisanie już czegokolwiek pod koniec tego samego akapitu (a nawet w innym)
kompletnie rozwala ten podział.

Będę wdzięczny za każdą odpowiedź, Krzysiek