Powrót do NT i malutki problem

Autor: Mariusz Dobrzycki (szwejk_at_klub.chip.pl)
Data: Fri 25 Feb 2000 - 19:07:56 MET

Witam !!!

    Mam maly problem z WINDOWS-em NT 4.0 Workstation. Byc moze dla wielu z
was ten system przechodzi do histori dla mnie jednak jest on ciekwsza
alternatywa od np. popularnego ostatnio LINUXA (którego tez lubie ale
ropraszaja mnie w nim liczne pliki systemowe >poukrywane gdzie niepopadnie<
zamiast rejestru), czy chociazby Windows 2000 Profesionall na któreg mnie
nie stac. Otóz posiadam dobrzre zorganizowana siec i kofiguracje systemowa
calego sprzetu, jest jednak maly wyjatek... mam wersja angielska, a tym
samym wszystkie teksty w programach sa wyswietlane bez polskich a, e, c
itd... Oczywiscie w konkretnych programach mozna to zmienic, lecz nie wiema
jak dokonac zmiany wyswietlania znaków w calym systemie!!! Prosilybm o rade,
podanie klucz w rejstrze, lub czegokolwiek innego co by mi moglo pomóc

Z góry dziekuje!

--
szwejk_at_klub.chip.pl
Mariusz Dobrzycki [Szwejk]