Odp: Start komputera

Autor: R.Sobolewski (romeks_at_zi.osa.torun.pl)
Data: Thu 24 Feb 2000 - 13:20:30 MET

Użytkownik Damian Lewandowski <Damian.Lewandowski_at_comarch.pl> w wiadomooci
do grup dyskusyjnych napisał:38AA6620.26D9D97_at_comarch.pl...
> Witam,
> mam konfiguracje z AMD K6-III 400 + plyta Soltek (rekomendowana przez
> AMD). I do tego mam jeszcze problem - gdy pierwszy raz wlaczam komputer
> - to sobie on zawisa, przy czym pomaga wcisniecie reset'a. Czy ktos mial
> moze podobne klopoty??? Moze cos jest zamieszane w BIOS'ie.
> Tylko nie podawajcie mi rozwiazania, w ktorym proponujecie polaczenie
> przyciskow wlaczania i reset :-)
> Pozdrawiam
> damian

Mialem identyczny problem z K6-II-400 z FSB 100 MHz. Jest to wina pamieci.
Wymien na inne. Nie wszystkie podane DIMM 100 MHz sa na ta czestotliwosc.
Zdarzaja sie "podroby"

--
  _          POZDRAWIAM