Re: Jaka drukarka do zdjec?

Autor: Bart (bartek_at_coig.katowice.pl)
Data: Mon 21 Feb 2000 - 10:08:23 MET

Filip Pawlikowski napisał(a) w wiadomości:
<0_Mr4.16039$G3.430756_at_news.tpnet.pl>...
>Użytkownik Marcin Szydlowski <mszydlo_at_prointer.pl> w wiadomości do grup
>dyskusyjnych napisał:88n1rj$fch$1_at_korweta.task.gda.pl...
>zeby

wcale nie musicie miec do hp 970 cxi papieru foto bo na zwyklym tez bardzo
ladnie wychodza wydruki
oczywiscie nie jest to to samo co na foto papierze ale do testow zupelnie
wystarcza.

a wlasnie jestem ciekaw czy ktos uzywal do tej drukarki innych papierow
fotograficznych ( czyt. nie fotograficznych ) ktore mialby podobe
wlasciwosci do oryginalne hp a kosztowaly mniej

sluszalem ze niezle papiery ma TDK ?

zdecydowanie odradzam epsony bo na podstawie moich obserwacji z pracy w
serwisie to epsony padaja jak wsciekle

Bart
bartek_at_coig.katowice.pl