A-Trend

Autor: Łukasz Wesołowski (admin12_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 12 Feb 2000 - 07:11:07 MET

Czesc
Wczoraj juz po wyslaniu post na gupe znalazlem na sieci ciekawey opis
a-trenda 6240.
Wynika z niego ze A-trend 6240 jest na bx.Z drugiej strony scagnalem ze
strony producenta
jakas ulotke reklamowa i wyraznie na niej pisze ze jet to na Via.
A moze sie myle (moze to wersja 6240V , zgadlem ?)
Jak jest na prawde.I co myslicie o tej plycie.Chcialbym ja kupic bo wydaje
mi sie byc zupelnie niezla.nie zalezy mi na celeronie 1330 (133 x 10 ;) czy
temu podobnych ale chcialbym kupic sobie plyte ktore bedzie miala jakies
przyzwoite mozliwosci rozbudowy, nie padnie po 2 miechach (vide Pc-chips
:) ) czy bedzie miala (zgodnie z "moda') Agp 8x ;) a nie bedzie miala isa
(chocby 1)
Wspomniany artukul znajduje sie na stronie
http://www.bxboards.com/atc6240.shtml
Pozdrawiam i przeprasza za przydlugiego posta.
Łukasz