Re: Klopot z HP690C

Autor: Wojciech Grobel (wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 08 Feb 2000 - 00:28:00 MET

Marian Guc napisał(a) w wiadomoœci:
<3897F02D.E194B414_at_controlp.tarnow.pl>...
>Mam problem z ta drukarka polegajacy na tym, iz krzywo drukuje mi ramki
>w Wordzie
>(Win98, Word97). Czasami zmienia tez czcionki proste na italic. Czy te
>drukarki tak maja
Moja tez tak ma, ten sam model. Efekt pojawia sie kiedy drukujesz w
econo - drukuje wtedy w obu przebiegach glowicy (jak glowica idzie w lewo
i jak wraca). Co druga linia (chodzi mi o linie, jaka zadrukowuje glowica
w jednym przebiegu, która nie ma zwiazku z liniami np. tekstu) jest równo,
bo co druga jest drukowana przez glowice przesuwajaca sie w tym samym
kierunku. Kiedy drukujesz w jakosci zwyklej/najlepszej efekt nie
wystepuje, bo glowica drukuje tylko w jednym przebiegu, wlasnie dlatego,
zeby bylo równo. Co do tych italic'ów :-), to nie sa italiki, tylko zwykle
proste czcionki, ale w jednym przebiegu glowica wydrukowala dana linijke
tekstu do polowy, a wracajac dodrukowala druga polowe przesunieta w
stosunku do pierwszej - stad wrazenie pochylenia. Zauwaz, ze taki efekt
wystepuje co kilka linijek tekstu (w zaleznosci od wielkosci czcionki).

>czy tez mam ja reklamowac? Kalibrowanie niczego nie daje.
Nie pamietam, jak to kalibrowanie wyglada, ale chyba drukowanie jest wtedy
tylko w jednum przebiegu. Nawet na pewno - w czasie kalibrowania linie sa
równe, ale w econo i tak krzywe. Nie wiem czy reklamowac, moja i tak juz
dawno po gwarancji, ale AFAIR w instrukcji do mojej poprzedniej drukarki -
epson stylus color 2s, pisalo nawet, ze w trybie eco drukuje w obu
przebiegach i takie przesuniecia beda wystepowaly. Moze w hapeku to tez
normalne.

--
Wojciech Grobel
wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl