Re: dziwnie niestabilny system

Autor: Fixxxer (glowacki_at_iname.com)
Data: Wed 02 Feb 2000 - 18:38:53 MET

> chce sie instalowac, gdy na innnych, slabszych kompach chodza bez zarzutu
> przyczyna - "wystapil blad w ..." - takie fajne male okienko z krzyzykiem
> uzywalem nawet softu do obnizenia temperatury procka, ale to nie robi
zadnej[cut]
jezeli wystepuje komunikat "wystapil blad w jakis_tam_plik_windowsa", to
spruboj: |start|programy|akcesoria|narzedzia systemowe|informacje o
systemie|narzedzia|kontroler plikow systemowych| i zaznacz 'wyodrebnij jeden
plik...' podaj/wpisz dokladna lokalizacje i nazwe pliku, ktory robi zwisy.
bedziesz przy tym potrzebowal instalacyjnawersje windy. nastepnie mozesz
zrobic to samo zaznaczajac 'przeszukaj w poszukiwaniu zmienionych
plikow...'. czasami (chyba) winda nie wykrywa zmienionych plikow, czesto
wywalal mi sie kernel32.dll i go nie wykrylo.