Re: Re: Maska szczelinowa i druty

Autor: Tałajczyk Piotr (piotrtal_at_xox.pl)
Data: Tue 01 Feb 2000 - 16:40:44 MET

[ Artur Sikora ] wrote:

>Wlasnie, do pisania zielonych tekstow na czarnym tle
>wystarczy monitor za 50PLN.
>A jak place 2500, to chce pisac czarno na bialym
>i moc sie skupic na tym co robie, zapomniec, ze siedze przed monitorem.

skoro do pisania zielonych tekstów wystarczy monitor za 50 pln to do
pisania czarnego na białym kup jeszcze tańszy monitor - za 40PLN, a nie za
2500PLN.

sugerujesz, że zdrowsze i bardziej ergonomiczne jest białe tło i
czarne litery niż odwrotnie? - albo przynajmniej białe litery i
popielate tło? - ja bym przed takim pulpitem długo nie wytrzymał. poza
tym za bardzo cenię swój wzrok, żeby ustawiać sobie pulpit w takich
kolorach.

--
		pozdrowionka...
			Tałajczyk.Piotr................Cz-wa