Odp: HDD

Autor: Dracula (xander1_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 30 Sep 1999 - 20:52:31 MET DST

Użytkownik Sebbie1o1 <sebbie_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7t06oi$oge$7_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...
> testowales jego szybkosc? czas dostepu, transfer, masz plyte obslugujaca
> UDMA66?

nie UDMA33, chocby dlatego ze nowu asus udma66 dopiero w drodze ; ))
Nie testowalem ale to byla przesiadka z seageata no i jest blyskawica !.
Tylko szmerki (zreszta mile dla ucha) rynalm 3 partycje i caly czas sie
zastanawiam czy uda mi sie je kiedys zapelnic : ))
Moge jak chcesz trzasnac jakies testy tylko daj znac czym chcialbys miec je
zrobione.
Niedawno gdzies tu czytalem list kolesia ktory porownywal IBm I Quantuma,
okazalo ie ze ibm troche tam jest wolniejszy o 1-3 sek w jakichs strasznych
testach. Zasmialem sie tylko bo to 200zl roznicy, a sprawa w duzej mierze
zalezy od plyty

pozdrawiam