Re: ma ktos soft do niskopoziomowego formatowania dyskow ( np. drive pro 3)

Autor: ToRo (ged_at_willow.iie.pz.zgora.pl)
Data: Thu 30 Sep 1999 - 16:17:56 MET DST

nathan <bobula_at_rabbit.if-pan.krakow.pl> wrote in message
> A jaki masz Fat? 32?
> Bo z Winzgroza tak juz jest...tak przy okazji, ciekaw jestem czy przycina
sie w DOSie?

    hmm to nie jest wina windy bo przed biosowym formatowaniem chodzil jak
burza,bycmoze byly na nim zapisane jakies dodatkowe informacje dotyczace
wewnetrznego bufora lub innych parametrow, w kazdym badz razie potrzebuje
softu ktory potrafi go sformatowac na niskim poziomie jak nalezy.
    Western Digital i Segate udostepniaja taki soft do swoich dyskow a IBM
nie.:-((( buuu
Ale z tego co wiem DrivePro3 radzi siobie z nimi.

>Oczywiscie przez przycina sie rozumiem ze na chwile ustaje jego praca..

nie, on caly czas pracuje, ale transfer staje w miejscu na kilkadziesiat
sekund wyglada jak by to byl bardzo wolny dysk z duzym buforem systemowym
ktory po napelnieniu bardzo wolno sie oproznia

toro

drivepro3)
Mowa o