Re: Yamaha YMF724A i AC3

Autor: Silver (silver_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 29 Sep 1999 - 18:36:08 MET DST

Ta karta (A-Trend Harmony 3DS724A) nie posiada wejścia cyfrowego (pewnie nie
udostępnia go Chip YMF724A), tak więc nie można oczywiście podłączyć sygnału
cyfrowego, nie ma także 6-ściu (5.1) wyjść analogowych, więc nie za bardzo
mogło by się dać na niej dekodować AC-3. Chodzi mi o "wyjscie na wzmacniak z
dekoderem", chociaż nie musi być nawet wzmaczniacz, ważne jest to, czy po
podłączeniu do dekodera AC-3 (może być i we wzmacniaczu lub osobno) w grach
lub przy odtwarzaniu filmów DVD programem Power DVD, jest dźwięk na 6-ściu
kanałach, czy też na dwóch i czy wogule jest.

Dziękuje za zainteresowanie.

Pozdrawiam - Silver

silver_at_zeus.polsl.gliwice.pl

vertex napisał(a) w wiadomości: <37F14461.2A5CDC5F_at_box43.gnet.pl>...