Problem z drukowaniem na drukarce Panasonic KX-P1123

Autor: Przemek (zprzemek_at_astercity.net)
Data: Tue 28 Sep 1999 - 16:37:11 MET DST

Witam

Jakis czas temu zakupilem drukarke uzywana Panasonic KX-P1123. jest to 24
iglowka. Dosc stara ale sprawna. Podlaczylem ja i pod Linuxem nie mam
problemow z drukowaniem. Jednak pod windowsem 98 nie jestem w stanie nic
konkretnego wydrukowac. Uwazam, ze instalacja jest poprawna. Znalazlem
odpowiednie drivery (sa z win98) i zainstalowalem. Ustawilem port itd.
Wydaje mi sie ze to jest ok. Ale nie udaj mi sie nawet wydrukowac strony
testowej windowsa. Dlaczego?
Jezeli ktos ma taka drukarke i wie jak ja zmusic do drukowania pod
windowsem. Zastanawia mnie ustawienie na samej drukarce. Jest tam wiele
rzeczy ale nie znam sie na tym. Probowalem roznych ustawien ale nic nie
skutkuje...
Jezeli ktos ma ewentualnie jakies adresu serwisu Panasonica gdzie takie
pytanie mozna by zadac to bardzo chetnie tam napisze.
Z gory dziekuje za pomoc....

 Przemek mailto: zprzemek_at_astercity.net Zipi 1995688