Re: Monitor JVC

Autor: Artur Leminski (wizard_at_r1.pam.szczecin.pl)
Data: Tue 28 Sep 1999 - 10:41:17 MET DST

Ostatni monitor kolorowy z 9-pin gniazdem jaki znam to byl 14' monitor
EGA, ktory teraz a chyba z 15 lat i byl jeszcze sterowany cyfrowo
sygnalamy TTL. Czegos takiego nie podlaczysz do karty VGA (czyli w sumie
do kazdej na rynku). Chyba ze jest to monitor VGA, jedyie z glupia
wtyczka, ale w to to raczej watpie.

--
Artur Leminski
R9/R11 Website Manager