Riva TNT 2 Value Creative

Autor: Arkadiusz Bielecki (arekb_at_bbs.chip.pl)
Data: Sun 26 Sep 1999 - 22:16:05 MET DST

Mam problem z moja nowa karta grafiki(Creative Graphics Blaster Riva TNT2
Value 16mb). Dziala dobrze w Star Wars Racer. Lecz w Unrealu i w Need for
speed : High... (niby "IV") nie mam D3D ani OpenGL. W pomocy przeczytalem ze
trzeba zainstalowac DETONATORA ale i to nie pomoglo. Nowe sterowniki nie
pasowaly do karty. W NFS wybieralem Direct3D Device 1 ale menu jest do bani
a gra zwalnia. Co mam zrobic, moze oddac karte do sklepu. Jeszcze jedno jak
sie uzywa emulatora glide dla TNT, zainstalowalem i nic. Mam nadzieje ze mi
pozecie. Za wszystko z gory dziekuje.

arekb_at_bbs.chip.pl