Re: POMOCY

Autor: Tristan Alder (smiejek_at_priv1.onet.pl)
Data: Sun 26 Sep 1999 - 18:49:36 MET DST

Dnia Sun, 26 Sep 1999 16:47:26 +0200,
 "Rinaldo" <rinaldo_at_01019freenet.de> powiedział(a):

>Miałem zarejestrowaną wersję Pajączka2000. Wczoraj przy wyłączaniu pajączka
>pokazało się okienko z komunikatem o błędzie: "Błąd. Po naciśnięciu OK
>program zostanie zakończony",albo jakoś podobnie.
>Po ponownym uruchomieniu programu, program wyświetlił informację, że nie
>jest zarejestrowany. Jako że nie umiem znalezc numeru który odblokowuje
>program, nie mogę dokończyć mojej strony.

Trzeba sobie było wydrukować list z numerem, który dostałeś od Rafała.

>ps: jeśli ktoś ma zarejestrowaną wersję pajączka, prosze niech przyśle mi
>ten numer, chciałbym dokończyć moją stronę jak najszybciej. plz plz plz plz
>plz plz plz plz plz plz plz

A nie prościej napisać do Rafała i poprosić o ponowne przysłanie
klucza? Dostaniesz swój stary klucz, więc będziesz miał nadal legalną
wersję. A jak dostaniesz klucz od kogość, to obaj będziecie
przestępcami. Polecam jednak napisać creams_at_creamsoft.com.pl

--
 Tristan Alder (Przemysław Adam Śmiejek)

 Nienacki: http://www.nienacki.w.pl/
 Tropiciel: http://www.sansoft.pik-net.pl/