karta smieciowa

Autor: Krzysztof Walinski (alficzek_at_priv1.onet.pl)
Data: Sun 26 Sep 1999 - 10:25:16 MET DST

witam, mam dosc blahy problem - za chiny ludowe nie moge znalezc w
sieci driverow do karty sieciowej kingston ktc 20bt
a tak w ogole to wydaje mi sie ze karta jest uszkodzona (jest z
"odzysku") - powinna sie chyba swiecic jedna dioda nawet jesli nie
ma sieci, prawda?
jesli ktos ma taka karte to prosze o kontakt [alficzek_at_friko.onet.pl]
jesli ktos posiada drivery do windoze/linux do tej karty to takze
prosze o kontakt [alficzek_at_friko.onet.pl]

pozdrawiam,
Krzysztof Walinski