Re: Odp: SB Live i PC-cet koszmarnie spowolniony

Autor: Marek (mareksur_at_polbox.com)
Data: Sat 25 Sep 1999 - 13:34:05 MET DST

> Prawdobodobnie masz zaladowany 8MB bank probek. Dla nie-muzyka to zupelnie
> zbedne, zmien sobie sounfonts na 2gmgsmt.sf2. Po drugie wylacz wywal
> Creative Launcher i Disk Detector z autostartu.

Gdzie to wylaczyc? - Autostart w menu Start->Programy mam pusty.
Moze je odinstalowc (mysle, ze obejde sie bez nich) - ale czy to cos da?

> Live! nie korzysta z zasobow procesora w czasie tworzenia efektow poniewaz
> ma wlasny procesor sygnalowy RISC o duzej wydajnosci.

Chodzilo mi nie o zajetosc procesora, ale o zajetosc pamieci, tak by
zminimalizowac
swapfile i wymiane z dyskiem podczas pracy innych programow.
Zmiana z 8Mb na 2Mb SoundFontow nic nie dala.

> Trzaski pojawiaja sie niestety z powodu nieprawidlowosci dzialania
> interfejsu ultra DMA. Ja osobisicie kiedy zajmuje sie obrobka plikow audio
> wylaczam UDMA .

Ja nie uzywam UDMA. A trzask jest tylko podczas wyciszania volume na Masterze
(poprzez Mute lub w chwili zjechania suwaka na 0). Czy macie cos takiego?

> Mniej znieksztalcen uzyskasz gdy glowny suwak volume ustawisz gdzies na 70%,
> a glosnosc bedziesz regulowac w wiezy.

Nie chodzi mi o znieksztalcenia, ale o wzglednie niski poziom sygnalu w
porownaniu do innych zrodel dzwieku jak i innych kart, z ktorymi kiedys mialem
do czynienia.

Dzieki za pomoc i czekam na dalsze rady
Marek