Re: POMOCY - HDD SEAGATE - ST31276A

Autor: Miroo P., (miroo_at_i.am.gov)
Data: Fri 24 Sep 1999 - 22:51:12 MET DST

Niejaki Andrzej P. Wozniak (uszer_at_polbox.com) twierdzi:

> Co mi waćpan imputujesz?

Hmmm, co by tu wacpanu amputowac... ;))))
Juz wiem! Sygnaturke!

> 1. Jak myślisz, czy sprawdzali np. ST1144A (130MB) albo ST-157A (44 MB)?
> A ja sprawdziłem i do śmieci wyrzuciłem :-(

Bylo oddac ubogim.....

> 2. Ciesz się, że masz poprawiony model.

AFAIK nigdy nie byl niedoprawiony...
Tzn ten model od zawsze byl OK (?)

> 3. Nie obcinaj cytatów stosownie do swoich potrzeb, to nie wieczorowy
> uniwersytet marksizmu-leninizmu. Oto co wyciąłeś, a co masz u siebie:

Nie twierdze, ze to nieprawda. Twierdze, ze nie wszystkie "stare"
sa zle.

> Niezły z Ciebie demagog, prawda?

Polemizowalbym.... ;)))

> 4.Lepiej dmuchać na zimne, więc jeszcze raz powtórzę ostrzeżenie:

A z tym to sie oczywiscie zgadzam.
Ale radzilbym zrobic kopie _przed_ odlaczeniem dysku ;))

> --
> Andrzej Woźniak - usher_at_polbox.com (z=h in header address)

Zastanawialem sie, czemu moj czytnik nie wycial
automatycznie twojej sygnaturki... i juz wiem.
Sygnatura zaczyna sie sekwencja: "-- <koniec linii>"
a nie "--<koniec linii>". Zgubiles spacje.

Pozdrawiam ............. Miroo
ps. tym razem nie wycialem _ani_linijki_ (oprocz kawalka sygnatury)
Ale to tylko tak, wyjatkowo. Zwykle tne gleboko,
dopoki krew nie trysnie czerwonym potokiem...
Odkad nowa mam gilotynke wszystko gladko idzie mi ze hej!.
Robespierre z firmy Jakobini sie klania.

--
 //|/||  .             "The Winner Takes It All"