Re: Pytanie - procek na plycie

Autor: Zmechu (zmechu_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 24 Sep 1999 - 08:59:08 MET DST

>Na plycie jest dual voltage - tak mowi instrukcja ! (???)
Jeżeli tak jest w rzeczywistości (mam również płytę z 'dual voltage', ale
niżej drobną czczionką napisano 'opcjonalnie :-|) to możesz spóbować.

Warto?
>W sumie to cena jest atrakcyjna ... mmx by chodzil ?
Jeżeli 1) dual voltage, 2) ustawisz odpowiednie napięcia 3) BIOS na to
pozwoli (może, ale nie musi żle rozpoznać proca) to MMX ruszy. IMO.
Pozdrawiam
Artur
__
zmechu_at_poczta.onet.pl