Odp: Kupie monitor

Autor: Adam (xvampire_at_polbox.com)
Data: Thu 23 Sep 1999 - 20:25:00 MET DST

Użytkownik alien <alienzx_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:
> Co ty możesz wiedzieć o monitorach ?
> NEC to dobra firma (monitory A500,E500itp.)
> Do roboty kup sobie ELSA 21'.

Witam

To chyba do mnie. Co wiem o monitorach? Napisalem przeciez co zobaczylem i
to chyba wystarczy, czy tez moze powinienem jeszcze sprawdzane monitory
polizac i powoachac?

Dobra firma NEC w moich poszukiwaniach byla reprezentowana przez V500, E500,
A500 plus i we wszystkich przypadkach obraz mial charakter podobny: malo
ostry, strasznie rozmyty w rogach.

Do roboty Elsa 21", chetnie, a kto je sprzedaje w cenie w okolicach 1000
zlotych, bo jesli nie zauwazyles to wlasnie o takiej cenie byla mowa na
poczatku tej dyskusji, a i moje spostrzezenia dotycza tylko monitorow w
okolicach 1000 zlotych.

Pozdrawiam

Adam