Re: pyatnie dotyczace outlooka ang. i office 2000pl

Autor: Highlander (rhare_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 22 Sep 1999 - 23:40:47 MET DST

On Tue, 21 Sep 1999 21:46:53 +0200, Zbigniew Zieliński
<zbylu_at_complex.com.pl> wrote:

>Office 2000pl po pewnym czasie pozegnal sie z moim dyskiem,
>ale problem z outlookiem pozostal ! Czy ktos z Szanownych
>Grupowiczow moglby mi pomoc i zaradzic jak powrocic do starych,
>dobrych komunikatow i opcji pisanych w jezyku angielskim ???

Miałem kiedyś coś podobnego po zainstalowaniu angielskiego
Publishera na polski Office tylko z odwrotnym skutkiem. Polski
Powerpoint zaczął wyświetlać komunikaty po angielsku. Pomogła
zamiana plików na odpowiednie wersje kontrolerem plików
systemowych.

Z pozdrowieniami

rhare_at_alpha.net.pl
rhare_at_polbox.com