Re: You've got mail !

Autor: Xylodius (xylodius_at_prodigy.net)
Data: Wed 22 Sep 1999 - 19:53:13 MET DST

Tomasz Sopylo <airwolf_at_astercity.net> wrote in message
> Prosze, specjalnie dla Was zainstalowalem
> na jednym z moich kompciow klienta AOHell
> i wyciagnalem ten pliczek. Zycze smacznego !

>Po pierwsze - nie wysyłaj tu binariów lamo

Co, przeszkadza ci 9kB ? Wiem, jestes Wielki
H4x0r i Ty takich oraz podobnych rzeczy nigdy nie robisz,
wiec nie powinienem byl stawiac tak bezmyslnego kroku
jak proba podpadniecia Ci. Wiecej nie bede.
>:))))

>Po drugie - pliczek jest beznadziejny

To idz do siedziby America OnLine Corp. z pretensjami
i nabij po mordach tym, ktorzy nagrali ten plik,
z zaznaczeniem, iz w nastepnej wersji zyczysz sobie
fanfary i specjalne uzwglednienie Twego imienia
w kazdym komunikacie audio. Oczywiscie rozdzielczosc
24 bity i probkowanie 96kHz.

>--
>Tomasz "Airwolf" Sopyło
>airwolf_at_astercity.net