Re: Skladanie kompa ciag dalszy...

Autor: Lukasz Jaworski (ender_at_sol.put.poznan.pl)
Data: Wed 22 Sep 1999 - 14:55:42 MET DST

Grzegorz Góra <grzegorz_gora_at_poczta.onet.pl> wrote:
[ciach]
> A Twoja płyta to umożliwia ignorowanie ograniczeń procka? {na slot1 jest to
> B21, w PPGA nie wiem, tym bardziej nie wiem jak sprawa wygląda z
> przejściówkami} Bo jeśli nie, to możesz sobie ustawić choćby 8x100MHz, ale
> nadal będziesz pracował na 400.

Bardzo mozliwe. Nie mam czasu na eksperymentowanie czy da sie go podkrecic
czy nie. Wiem tylko ze mnoznik mam x4, czestotkliwsc ustawiona na 100 MHz, i
wykrywa go jako 400 MHz. Mozliwe ze wymusza 6x66 MHz.

> Pozdrówka
> Grzegorz

Pozdrawiam
     Ender

IRC: Ender                                           IRL: Lukasz Jaworski
EMAIL: ender_at_rpg.pl                                  UIN: 46373966
             Uwazaj o co prosisz bo mozesz to dostac ...