Re: Problem UDMA 66 na fujitsu 4.3

Autor: bioinfo_at_biotop.umcs.lublin.pl
Data: Wed 22 Sep 1999 - 11:53:59 MET DST

Cześć
Wydaje mi się, że masz problem z bosługą trybu UATA 66. Niestety niektóre
płyty nie mające obsługi UATA 66 (lub mające je tylko w teorii) nie trawią
dysków UATA 66 (chociaż moja SOYO5BT5) jakoś sobie z tym radzi. Trzeba
programowo wyłączyć obsługę 66 i na 33 powinien chodzić OK. (Programiki były
na której z płytek CHIPA miedzy nr 6 a 8, może ktoś będzie miał)