Re: Najlepsza karta 2D/3D

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Mon 20 Sep 1999 - 13:26:58 MET DST

Cześć,

> Polecam Matrox G200.

Eeee ... w tytule jest : "najlepsza".

> B.dobry obraz w 2D

Konkurencja dobrych firm na nie gorszy. V3 i G400 nawet lepszy.

> , możliwość zmainy odswierzania co 1 Hz.

Mogę uzyskać na dowolnej TnTx i dowolnym Matrox'ie :-)

> W grach 3D nie rzuca co prawda na kolana, ale jest dosyć przyzwoicie.

Delikatnie mówiąc :-)

> Grałem w ColinMcRae Rally w 800x600x32 full detail i chodził płynnie.

Na dobrych 1600x1200x32 tyż :-)

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."