Re: LAN 200m i wiecej

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds14.agh.edu.pl)
Data: Mon 20 Sep 1999 - 10:15:43 MET DST

>I tylko brakuje ladnej burzy z piorunami. U nas tak wlasnie padlo w
>sumie 11 sieciowek!!!

Hehe macie wielkie szczescie ze nie padlo jedenascie komputerow :-)))

Musialbym miec pecha ;-) Wisza sobie juz od parunastu ladnych lat pajeczynki
telefoniczne ktore maja i po 50m, wisi sobie stara "napowietrzna" instalacja
kablowki (mieli sciagnac, ale po co?) i nic.

Sam kabelek leci na wysokosci 1-2 pietro (na 4) i do tego sa pelne
instalacje odgromowe a na dlokladke 10m anteny zbiorcze na dachu (tez mieli
sciagnac).

I jakos przez tyle lat nic nie dupnelo, wszystko dziala ;-)

Maciej Machacz
xenes_at_ds14.agh.edu.pl