Odp: Abit vs. Asus

Autor: Paweł Chałczyński (aligator_at_promail.pl)
Data: Mon 20 Sep 1999 - 00:25:01 MET DST

Użytkownik Wojciech Giersz <chektor_at_polsl.gliwice.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych
napisał:Pine.HPP.3.95.990917145926.21845D-100000_at_zeus.polsl.gliwice.pl...

> He? Monty Pythona chyba wiekszosc ludzi kojarzy, a to MWCH nie wszyscy.
> NP. ja w zab ;)

A ja wrecz przeciwnie, MWCH zjarzylem po 2 sekundach, ale co to za skrot
LCMP ? - wiem juz ze xxx xxx Monty Python.
Tak przy okazji, po raz kolejny potwierdza sie moja teoria, ze nie ma gdzie
gadac o serialach tv, z reguly laduja na grupach o telewizji i filmie,
ostatnio niezle watki sie rozwinely na startreku i x-files, ale na tak
offtopicznej grupie jeszcze nie widzialem.
W kazdym razie propozycje puscilem juz jakis czas temu (znalez mozna na
pl.rec.telewizja / film), wiec jak sie wam chce to przeczytajcie i dorzuccie
cos od siebie, jak nie bedzie zadnych wiecej zastrzerzen to wysle juz prosbe
o glosowanie, bo jest zainteresowanie powstaniem grupy o serialach
telewizyjnych (chodzi mi oczywiscie o te porzadne glownie produkcji USA (jak
Ally McBeal, NYPD Blue itd... ), choc nie bede ograniczal wolnosci innym)

--
Pawel Chalczynski - aligator_at_promail.pl - ICQ 4289653