_____Tunery TV!?______

Autor: GELO (pgelo_at_polbox.com)
Data: Sun 19 Sep 1999 - 19:35:21 MET DST

Czesc. Jestem na kupnie tunera tv i nie wiem co wybrac. Bede go uzywac
szczegolnie do dekodowania programow tv. Czyli nie musze miec telegazety,
tunera radiowego i innych tego typu bajerow. Musi byc kompatybilny z
programami dekodujacymi no i zeby byl odbior bez zaklucen tzn. zeby tuner
nie walil calej roboty. Mysle ze w granicy 300-400zl sie wyrobie.
Tak wogole moze ktos zna strony na ktorych mozna sciagnac programy do
rozkodowywania.
O porady prosze najlepiej na priva.
Dzieki. Czesc.
GELO