Re: Cisza

Autor: Miroo P., (miroo_at_i.am.gov)
Data: Sun 19 Sep 1999 - 22:09:19 MET DST

Niejaki Lodek (lodek_at_polbox.com) twierdzi:
> Nic Ci nie doradzę poza tym, żebyś poprosił jakiegoś kumpla, żeby
> powykręcał od siebie podzespoły (wszystkie lub przynajmniej: karta graf,
> pamięć, procek). Potem po kolei wkładać podzespoły i sprawdzać kiedy nie
> wystartuje. Jak nier wystartuje w ogóle na wszystkich podzespołach o kumpla
> w tym zestawie minimalnym to masz zwaloną płytę albo obudowę (zakładam, że
> startujesz z dyskietki, żeby nie motać dodatkowo z dyskami, z resztą objawy
> wskazują na to, że to nie dysk, bo pokazała by Ci się przynajmniej winietka
> BIOSu, czyli to co na początku widać na ekranie zaraz po włączeniu
> [...]

Nie nie nie... Wystarczy powyciagac wszystko (poza procem, pamieci
tez mozna wyjac) - jak nie bedzie "pikal" to znaczy, ze:
(Bez pamieci powinien pikac, bez karty gfx tez;
jesli pika to mozna rozpoznac co mu nie odpowiada)
1. bios
2. proc
3. plyta
4. zasilanie (to radze od razu pomierzyc przed wyjmowaniem
wszystkiego)

Tak mi sie raz zdarzylo po czyszczeniu kompa w srodku,
ze kompletnie zdechl (tak jak u [hmmmm] Liszaja).
Wyjalem doslownie wszystko, juz sie umowilem
z kumplem, ze u niego proca sprawdze, gdy zaczal
dzialac. Zauwazylem, ze naklejka z biosu nieco
odlazi i ja przygladzilem i ... przy nastepnej
probie komp wystartowal. Wniosek: bios sie poluzowal.

Pozdrawiam .................. Miroo

--
 //|/||  .             "The Winner Takes It All"