Re: Czemu K7 się tak dobrze kręci?

Autor: Piotr Nowak (pmnowak_at_usunto.javanet.com)
Data: Sun 19 Sep 1999 - 19:52:04 MET DST

> W 3DS jest błąd w kodzie, źle wykonuje pętle na AMD, ale da się to
> częściowo poprawić patchem.

Jednakze na intelu nie bylo problemu...

> Celeron to chłam? ;) Przepraszam a kto robi Celerona??????
MicrosofT?????
powtarzam : >Intel jest i byl najlepszy

> A ja często serwisuję komputery z AMD poskładane przez różne firmy
> "Squadak" i jak widzę, jak je ustawiają, to się nie dziwię, że potem
> ludzie narzekają na AMD. Wychodzi na to, że Celerona skonfiguruje każdy
> idiota, bo wszystko się samo konfiguruje, a z AMD trzeba jednak
przynajmniej
> umieć czytać (bo często ludzie nic nie czytają na procesorze i ustawiają
np.
> AFR-66 na 100 MHz, albo napięcie na 2.2V jak ma być 2.4V, a potem wciskają
> takie coś klientowi).

Nie mowie o skrajnych przypadkach, gdy idioci biora sie za komputery.
Mowie o prawidlowo ustawionych prockach i dobrze chlodzonych.
po prostu maja wieksza czestotliwosc psucia sie. I nic tego nie zmieni.....

I jeszcze jedno sprostowanie. Nie mowie ze AMD to zla firma. Mowie o K6
I powtarzam jeszcze raz: Jezeli K7 bedzie ok - biore . Kopie Intela w
d......
A jak na razie - zostaje z Intelem.
Aha, Intel planuje cos wypuscic za moze miesiac lub 2 . Jezeli AMD sie nie
spelniu, pewnie dalej zostane z Intelem.
Pozdrowienia,
Piotr