Odp: Cd

Autor: Piotr Tomaszewski (ptoma_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 18 Sep 1999 - 22:27:31 MET DST

Nie szalejcie chlopaki. Ja mam ASUSA i polecam. Wczesniej mialem rewelacyjna
ponoc TOSHIBE ktora sie w ogole byla wspaniala, miala rewelacyjna korekcje,
miala byc niezawodna i 3 razy byla w serwisie! Wg mnie wszystko zalezy od
egzemplarza a nie firmy.
Ale z doswiadczenia polecam:
- ASUSA z UDMA
- LG - bardzo przyzwoity sprzet
pozdrowienia
Piotr

Użytkownik Maciej Machacz <xenes_at_ds14.agh.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:d2RD3.244$n4.11156_at_news.tpnet.pl...