Re: Czemu K7 się tak dobrze kręci?

Autor: Piotr Nowak (pmnowak_at_usunto.javanet.com)
Data: Sun 19 Sep 1999 - 00:14:07 MET DST

Wojtek

MAXA)
> nie
>
> Znaczy, ze byle jaki programista toto pisal... Ale juz sie nauczyl bo
MAXR3
> dziala...
Nie mowie o aplikacjach windowsowych, ale o dosie

> Jezdzisz pewnie BMW, bo nie jest tani...

Nie, nie jezdze BMW. Jezdze Corvette.

> Bo nie lubia monopolu :-)
Bez komentarza........

> Sprzedaz:
> 99% - AMD
> 0.5% - inne
> 0.5% - Intel

Ok, jeden szczegol. Mieszkam w stanach. a tutaj sprzdaz prockow troche sie
rozni od Polski.
Dane znowu opieram na reportach z mojego kompa w firmie : A mianowicie:

68% - Intel
31% - AMD
1% - Inne
Porownaj to ze statystykami serwisu (patrz wyzej)

Ale nie martw sie mam u siebie w jednym kompie AMD k6-2-400
To ze juz jest 3 w ciagu 2 miesiecy, to szczegol....A to pewnie dlatego ze
chodzi 24h na dobe... I dlatego sie sie sypie.
Aha, i jeszcze jedno, troche moze off topic. Dlaczego duze szanujace sie
firmy pracuja tylko na Intelu?
I dlaczego jakos nikt nie chce stawiac servera na AMD ? Czyzby nie mieli
zaufania??????
Jeszcze nie mialem szansy dluzej popracowac z K7. Moze w tym cos sie
zmienilo. Oby. Wtedy tez przejde na AMD. W koncu pieniedzmi nie sram.
A jak na razie, to wole wydac wiecej, i miec spokoj, a nie siedziec i tylko
patrzec czy mi sie procek sfajczy czy nie. Padnie mi server czy
nie.........to nie dla mnie
Pozdrowienia
Piotr