Re: Jest problem. Czy ktoś potrafi mi pomóc??

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Sat 18 Sep 1999 - 16:07:55 MET DST

Cześć,

Adam <glover11_at_kki.net.pl> wrote in article <7rv1mp$3mf$1_at_h1.uw.edu.pl>...
> Czy ktoś nie wie jak za pomocą internetu lub w inny sposób można zdobyć
> adres osoby mieszkającej za granicą znając jej imię nazwisko oraz imiona
> rodziców. Osoba ta mieszka w Szwecji. Jeżeli ktoś potrafi mi pomóc to
proszę
> o list ponieważ jest to bardzo ważne.

Jedyny pomysł mój to książka telefoniczna
http://www.infobel.be/inter/world.asp
mam nadzieję, że jeszcze działa pod tym adresem; to jest serwer
udostępniający książki telefoniczne z wielu krajów świata.

> P.s Pszepraszam wszystkich dyskutantów iż wiadomość ta nie przynależy
> tematycznie do tej grupy dyskusyjnej.

Zakładam, że znalezienie adresu tej osoby jest niezbędne dla poprawnej pracy
komputera klasy PC :-)))))))))))

Pozdrawiam,

--
Marcin
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny to marcinf_at_globe.net.nz)