Re: Yamaha 4416S i trzaski na CDA

Autor: Zbigniew Piotrowski (zbishek_at_kki.net.pl)
Data: Fri 17 Sep 1999 - 20:22:06 MET DST

monter napisał(a) w wiadomości: <37E22475.6D0FF601_at_rmf.fm>...

>U nas w studio Yamaha 428S (bodajze) na jednym komputerze kaszani
>niektore tracki (czasem pojedyncze trzaski a czasem jeden wsciekly szum
>na calym) - przy zrzucaniu (do wav'a), natomiast na drugim kompie z ATX
>Yamaha 4416S nie schrzanila mi jeszcze zadnego tracku...moze
>rzeczywiscie to kwestia zasilacza?
>Obie nagrywarki chodza na SCSI Adaptecach (AHA-symbolu nie pamietam).

No sorry, ale nie denerwujcie mnie, ze to wina zasilacza, bo mam obudowe
Chefteca (FT-01 bodajze), za ktora dalem ok700z, z zasilaczem ATX oczywiscie
300W, i PC Probe pokazuje, ze wszystkie napiecia sa w normie....., WAVy sa
czysciutkie, i to nie ich wina, bo 3 razy nagrywalem plyte z tych samych
wavow, i trzaski byly w roznych miejsca, wiec jeszcze pozostaje mi sprobowac
na innym kompie, i wtedy bede pisal znowu (tj za ponad tdzien, bo
wyjezdzam).
Moze jeszcze sprobuje zmontowac ja na samej gorze, i kabel SCSI poprowadzic
jakos naokolo, bo na razie wszystkie kable sie do siebie "przytulaja"...

   Dzieki za rady
    Zbigniew Piotrowski