Re: Sprzedaz wysylkowa - warto?

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Thu 16 Sep 1999 - 23:42:34 MET DST

> Mam takie male pytanko do kupujacych wysylkowo
> w FFcomputer, mianowicie czy warto sie w to pchac,
> czy lepiej kupic normalnie w sklepie.
> Jak wyglada sprawa solidnosci / terminowosci dostaw?

Wiadomo, że zawsze lepiej kupować osobiście ale jak
nie ma się takiej możliwości i trzeba kupić coś wysyłkowo
to nie sądze aby miał to być problem.
Ja zaopatruje się wysyłkowo już od paru lat i jak na razie
nigdy nie miałem problemów z tego powodu.
W FF Computers kupowałem cd-rom Teac 32x i przysłali go
na czas i bez żadnych usterek. Do dziś siedzi w moim kompie :-)

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\