Re: dolewanie atramentu do HPDJ340

Autor: Peter Tyrell (tyrell_at_hotmail.com)
Data: Thu 16 Sep 1999 - 09:36:47 MET DST

Shaman <shaman_at_kki.net.pl> wrote in message

> Hejka
>
> ja mam HPDJ400 i spokojnie jadę na atramencie Parkera :-). Wprawdzie
> jakość jest gorsza i wyrduk rozmazuje się gdy go potraktować mokrym
> paluchem, ale dla moich zastosowań jest OK.
>
> dziury w pojemniku nie robiłem - wcisnąłem szklaną kuleczkę która
> zamykała orginalną dziurę.. nalałem atrament (zmieścił się cały
> kałamarz, bo zbiorniczej był prawie pusty) i zakleiłem dziurę taśmą.
> odczekałem aż zbytek atramentu odkapie (musi się w środku zrobić
> podciśnienie) i jak przestało kapać to włożyłem do drukarki.

po zaklejeniu otworka po kulce (nie ma go w nowszych nabojach) nalezy
najlepiej strzykawka wdmuchnac odrobine powietrza w ten otwor ktory jest na
sierodku naboju od gory (w zadnym wypadku nie nalezy go przebijac!!! bo
naboj bedzie ciekl ), po tej operacji atramet bedzie ciekl prazez chwile i
zaraz przestanie .