Re: HP710 czy Lexmark5700

Autor: Darek D (dari_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 14:15:30 MET DST

Hi
    Dzieki za zainteresowanie moim zapytaniem. Jakkolwiek po przejrzeniu
postow trudno poki co zdecydowac sie na konkretny model drukarki. Mam do
wydania max. 900zl. Podane przeze mnie modele mieszczą się w tym pułapie
cenowym. Na podstawie porownan w prasie komputerowej oraz serwisach na necie
sadzilem ze sa to drukarki zapewniajace (w podanym zakresie cenowym)
najlepsza jakosc wydruku oraz bezproblemowa prace przy sporadycznych
wydrukach domowych. Za wszelkie dalsze komentarze z gory dziekuje.

--
Pozdrawiam
Darek