Autor: A. Bigor (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 13:52:36 MET DST
"/\\/\\" <ab171954_at_students.mimuw.edu.pl> wykrztusil:
> nie, raczej potokowy
Hm, rzeczywiście, to określenie całkiem nieźle oddaje stan rzeczy.
> Koprocesor w testach (roznych) wypada niezle (bez 3dnow ofcoz) natomiast
> transfer blokow duzych blokow pamieci jest do dupy.
Transfer swoją drogą, "rurociągowanie" swoją. W obliczeniach
zmiennoprzecinkowych duże ilości pamięci nie zawsze
są potrzebne, a FPU -- tak. Tutaj właśnie widać największą
przewagę pipeliningu.
> Badz co badz animacja 3d to w duzej mierze przewalanie pamieci.
Żeby przesyłać dane z- i do pamięci, trzeba je najpierw przeliczyć.
A. Bigor
(http://web.pertus.com.pl/~zbyfek -- szwarc, mydło i powidło o
podkręcaniu)
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:59:57 MET DST