Re: DIMM = RIMM ???

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 09:44:26 MET DST

Cześć,

> To czegoś ja tu nie rozumiem: to znaczy, że WSZYSCY posiadacze
> nie-Caminowych czipsetów budzą się z ręką w nocniku?

Źle powiedziane : wszyscy się obudzili z ręką w nocniku. Ale IMHO nie ma się
co martwić, stanieją. Jak przeczytałem w Internecie co się dzieje to od razu
zaopatrzyłem się po starych cenach ...

> do czynienia z taką sytuacją: i820 praktycznie jeszcze nie ma, a juz
> rezygnuje się z produkcji DIMM'ów...

Nie sądzę.

> Kapitalizm, to myślałem, że kieruje się prawem popytu - popyt na DIMM'y
> wciąż jest wielki, a tu SRU!

Eeee IMHO jak z ropą naftową ...

> Jeszcze raz - kompletnie tego nie rozumiem.

Czyli chodzi o ... pieniądze ...

> Rozgoryczony Grzegorz, który właśnie chciał dołożyć sobie RAM'u, ale nie
za taką cenę!

Ano.

BTW : trochę kretyńsko wymieszałem nazwy złącza i pamięci (sprowadziłem do
RIMM) w moim post'cie. Ech.

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."