Re: późni mi się zegarek...

Autor: Grzegorz Pisarski (picek_at_tower.t16.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 14 Sep 1999 - 16:51:30 MET DST

>... na behaszóstce.
>Ktoś wie co z tym zrobić???

coś mi się wydaje , że nic sie nie da zrobić.
Jak coś bedziesz wiedział to daj znać.
Da pocieszenia: ja nie miałem nigdy żadnej płyty z dobrze chodzącym
zegarkiem, najlepsza już była ta z 386. Ta którą mam teraz to pobija
wszelkie rekordy : po dłuższej analizie doszedłem że zegarek chodzi 3 razy
wolniej gdy komputer jest wyłączony i do tego czasem sie resetuje cały bios.
np : teraz wskazuje godz 16:50 a jest 20:22 ,a wczorej w nocy go ustawiałem.
  Grzesiek