Re: ZIP Parallel Port i drukarka HP 6L

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Tue 14 Sep 1999 - 15:35:56 MET DST

Cześć,

Wojtek Wrzaskala <wojciech_wrzaskala_at_cadena.com.pl> wrote in article
<kbrD3.200$x3.3871_at_news.tpnet.pl>...
> Witam,
>
> Uzywam wlasnie takiej konfiguracji. Jak powszechnie wiadomo, drukarkę
> podłącza się "przez" ZIP.
> W Windows 98 objawia mi się tak, że pierwsza kartka drukowana na
komputerze
> zawiera "krzaczki" sterujące, a wszystkie kolejne są w porządku, nie ważne
> jakiego programu i ile drukuję.
> Problem pojawia się po każdym starcie komputera.

Nie wiem, czy to pomoże, ale miałem podobny problem ze skanerem podłączanym
przez port szeregowy i drukarką w szereg za skanerem. Drukarka raz na trzy
razy zaczynała drukować znaczne ilości kodów sterujących i przy tym posuw
strony nie działał. Rozwiązanie: przed drukowaniem włączyć zasilanie
skanera, wtedy wszystko jest w porządku.

Pozdrawiam,

--
Marcin
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny to marcinf_at_globe.net.nz)