czyszczenie walkow gumowych w atramentowce

Autor: ASSek (assek_at_priv5.onet.pl)
Data: Tue 14 Sep 1999 - 15:29:44 MET DST

Witam serdecznie

byc moze temat ten byl juz poruszany (wiec prosze mnie odeslac do
archiwum ;-)
Jest sobie taka stara drukarka HP520, i jest z nia nastepujacy
problem:
niestety bardzo zle wciaga papier, a objawia sie to tym, iz czasami
trzeba jej pomagac recznie bo zatrzymuje sie w polowie drogi, a
czasami wciaga nawet i dwie kartki.
Wydaje mi sie ze to wina takich gumowych walkow, chyba sie zabrudzily
i trzeba by je jakos oczyscic.
Slyszalem ze istnieje taki specjalny papier (cos a'la papier scierny)
i specjalny soft zeby tylko wciagal ten papier, ale nie wiem czy to
prawda.

Czy ktos ma doswiadczenia z serwisem takich drukarek, jesli tak to
prosze o pomoc

Jesli nie mozna zrobic tego we wlasnym zakresie to moge oddac do
czyszczenia do serwisu (Szczecin)

Dzieki i pozdrowienia

--
Sławomir Korzekwa