Re: stabilnosc SCSI

Autor: Marcin Strzyzewski (marcins_at_beta.ire.pw.edu.pl)
Data: Tue 14 Sep 1999 - 11:11:41 MET DST

Robert Wisniewski <rwisniewski_at_poczta.onet.pl> wrote:

> Ano na tym polega wyzszosc SCSI, ze mozna robic z nich macierze dyskowe
> (nie widzialem sterownikow macierzowych IDE), mam takie dyski, ktore
malo widziales

promise fasttrack ..ibm uzyl go znowymi dyskami IBM'a DJNA 22 GB 7200 rpm
zrobil macierz i wszystko gralo

> kreca sie juz 8 lat!
> Ile mozesz podpiac dyskow IDE w kompie? 4 (zazwyczaj). Starsze sterowniki

no dokupujesz kolejny kontroler i masz nastepne 4..
jak masz ten tekram DC 690 bez prolbmu masz 8 dyskow

> SCSI umozliwiaja podpiecie 7 urzadzen, nowsze 15. Zreszta sprawdz
> producentow serwerow (IBM, COMPAQ, DELL, HP), wszystkie maja SCSI.

no wlasnie IBM ma IDE :)

z nowymi dyskami IBM'a zaczyna byc problematyczne wybor SCSI dla wielu
uzytkownikow - wydajnosc calkiem calkiem i cena niezla..za taka sama wersje
SCSI trzeba zaplacic duzo wiecej

marcins