Re: Modemy Zoltrixa - FM-VSP56i3 i problem

Autor: Przemysław Ryk (fiku_at_priv4.onet.pl)
Data: Tue 14 Sep 1999 - 02:33:25 MET DST

Użytkownik The EaGle <theeagle_at_friko2.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:37dd1526_at_news.vogel.pl...
> Spirit to na pewno najlepszy modem Zoltrixa.

Siem niezgodzę. Używam Zoltrix'a FMVSP56i3 (jeszcze na ISA). Po pierwsze
primo - nie winmodem. Po drugie primo - za tą cenę bomba.

Choć mam z nim jeden mały problemik. Otóż czasami (hmm... w zasadzie dość
często - szczególnie przy zajętej linii) dzieje się cosik takiego.

Włączam Dial-Up i próbuję się połączyć. Pojawia mi się okienko "Łączenie z".
Słyszę trzask modemu, ale wybierania już nie. Gdy zostawię go tak na dłuższą
chwilę, to po chwili wisi Dial-Up i licznik połączeń (używam programiku
Finiware Intercent '99 wersja 3.20). Jednak gdy puknę w "Anuluj" modem
przestaje "wybierać numer" i po kilku sekundach mogę spróbować ponownie.
Interesuje mnie, co trzeba zrobić, aby ten problem zniknął, gdyż do szału
mnie już doprowadza nasłuchiwanie, czy modem rozpoczął wybieranie numeru. To
po pierwsze. A po drugie - czym jest to spowodowane?

Przemek "Maverick" Ryk
"Życie jest komedią dla tych, którzy
myślą i tragedią dla tych, którzy czują" (Horace Walpole)
             ***    Special Shovel Force Member    ***