Re: dysk twardy na kosciach RAM ?

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Mon 13 Sep 1999 - 18:21:20 MET DST

> Hi
> Tylko po co to wszystko...
> Mozesz przeciez zolozyc normalny RAMDISK
> i problem z glowy. Transfer w takim przypadku jest
> jeszcze szybszy i zalezny tylko od predkosci
> komunikowania sie CPU - RAM.

Tylko, że dane w pamięci ram są kasowane przy każdym wyłaczneiu komputera
czy nawet resecie.
Ale ponoć (w jakiejś gazecinie czytałem) zrobiono już jakieś prototypowe
pamięci o pojemności około 500MB trzymające dane nawet przy wyłączonym
zasilaniu. Miało to być alternatywą dl;a HDD jeśli komuś zależy na
prędkości.
Ale to mogą być tylko ploty :-)

--
Pozdrawia