Odp: Mainboard i problemy z RAMem

Autor: The EaGle (theeagle_at_priv2.onet.pl)
Data: Tue 14 Sep 1999 - 00:32:42 MET DST

Witam!

Dzięki za wszystkie wypowiedzi ale nadal mi się wydaje ze jednak jakoś można
by było ten problem rozwiązać.
Po za tym ten gość poprosił mnie abym mu sprzęt podrasował, Celeron 266Mhz
ale tam po pierwsze nie ma zworek a ustawienia w tym dupnym biosie(AMIBIOS)
są ale jakie : 233,266,300...533Mhz i tyle. Wygląda na to że nie można tam
zmienić częstotliwości pracy magistrali. Przyznam że w porównaniu z moim
starym ASUSem SP97-V to ja bym jego płyty za darmo nie chciał.
Jeszcze coś co po testowaniu różnych pozycji RAMu napotkałem. To się chyba
powinno nazywać złośliwość rzeczy martwych:
gdy włożyłem DIMM (1) 16MB a do tego 2x8MB SIMM jako 1i2 to działało tylko z
RAMem firmy LGS ale jak włożyłem na to samo miejsce 2x8MB SIMM firmy no name
to nie chciało. :-)) Oczywiście jedne i drugie działały jako 3i4.
Dodatkowo nie mogę w żadnym wypadku włożyć DIMMa w gniazdo 2 bo się nie
da!!! Może jak bym wyjął płytę z PC to by się dało ale tak to chyba bym mu
ją prędzej połamał. ;-)

Użytkownik Andrzej Grzesiek <andgrzes_at_friko5.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:sC2D3.7899$M3.97317_at_news.tpnet.pl...