Re: Riva TNT i AGP

Autor: Pilot Pirx (jpik_at_polbox.com)
Data: Mon 13 Sep 1999 - 13:03:25 MET DST

BUNDEK napisał(a) w wiadomości: <37D8F3BD.CB11120C_at_katowice.banpol.com.pl>...
>Mam Diamond'a V550 (RivaTNT 8MB AGP*2)
>K6-II 266 puszczony na 300
>32MB RAMu
>plyta epox MVP3C AGP*2
>inne skladniki nie maja wg mnie znaczenia w moim problemie....
>Obawiam sie ze zlacze AGP w tej konfiguracji nie dziala zbyt dobrze.
>quake2 chodzi strasznie wolno (18-20fps) pocieszajace jest to, ze w
>testach TNT q2 w ogole dziala wolno.... ale juz w testach 3dmax tekstury
>do 8M obraca jak zloto a 16M STOI. Doslownie stoi przez 30sek do 1 min a
>potem robi przeskok i konczy test...
> [...]
Mialem podobny problem z Creative TNT 16MB i AGP

Nie wiem oczywiscie czy przyczyna jest taka sama.
U mnie po instalacji na Win95 OSR2 driverow CL-a zarowno
PowerStrip jak agp_info (fajny programik) raportowaly ze
AGP jest disbled zarowno na mostku PCI-AGP jak i na karcie.
Po przejsciu na Win95 OSR 2.1 (przez instalacje usb_supplement)
i ponownej reinstalacji driverow (scislej wystarczyla instalacja vgartd.vxd ktory
"paczuje" vmm32 aby umozliwic obsluge AGP) sytuacja sie poprawila :
zarowno POwerStrip jak agp_info potwierdzily wlaczenie AGP (x2) a w testach tekstury 3dmax
wynik (16MB) skoczyl z jakis 15 do 30+.
uwaga:
1) jesli sie zdecydujesz na usb_supplement (w Win98 chyba niepotrzebny i niewskazany)
to nie probuj potem go deinstalowac (ja to zrobilem tak na probe): skutki moga byc
bolesne.
2)w przypadku CL-a przynajmniej lepiej chyba zainstalowac drivery nVIDIi:
sa nieco lepsze i maja nowsza versje vgartd.vxd (1.025 vs 1.022)

POzdrawiam i zycze powodzenia
Jerzy PIejko