Odp: karta graficzna 3d do PII233/LX

Autor: Michał Młynarczyk (michal_at_gorilla.com.pl)
Data: Sat 11 Sep 1999 - 22:07:55 MET DST

Użytkownik Zerf <zerf_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:37da4fe1_at_news.vogel.pl...
> Zastanawialem sie nad TNT lub Vanta, poszedlem do sklepu zapytac o ceny.
> Facet powiedzial, ze zadna z nich nie pojdzie na LX, bo LX obsluguje AGP x1,
> a one wymagaja x2. W specyfikacji mojej plyty (gigabyte GA-686LX) stoi jak

Powiedz facetowi, żeby zmienił zawód.

> byk: AGP x1, x2. W dostepnych mi zestawieniach znalazlem informacje, ze TNT

AFIR nie było AGP x2 na eliksie

> obsluguje AGP x1, x2 a Vanta AGP x1, x2, x4.
> W zwiazku z tym mam pytania:
> - czy TNT i Vanta dzialaja na LX

OCZYWIŚCIE!!!!

> - jesli dzialaja to czy TNT lub VANTA beda dzialac w miare przyzwoicie na
> tak slabym procku (II233)

Od bidy ;) Polecam raczej TNT

> - jesli nie to jaka inna karta 3d polecacie

VooDoo 3 2000 - będzie dobrze chodziła na Twoim procu i płycie

--
={ Michał Młynarczyk }={ michal_at_gorilla.com.pl }=
={ http://gorilla.com.pl }={ katalog stron WWW - dodaj swoją! }=